تهران – خیابان انقلاب – جنب پارک دانشجو – خیابان رازی – کوچه شیرزاد – پلاک ۱۴ – واحد ۲

راهنما باشگاه مشتریان با مثال (فایل صوتی+متن)

فهرست مطالب

چه کسانی نیاز به نرم افزار باشگاه مشتریان دارند؟

راهنمای خرید باشگاه مشتریان و نرم افزار وفاداری مشتریان

در این مطلب کوتاه قصد داریم راهنمایی جامع و کاربردی در رابطه با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای شما ارائه کنیم تا به وسیله آن شما به ساده ترین شکل ممکن با نحوه عملکرد این سیستم و مقایسه امکانات آشنا شوید.

 

برای آشنایی اولیه بر روی نرم افزار باشگاه مشتریان چیست کلیک کنید اما اگر حداقل آشنایی با نحوه کار این سیستم را دارید ادامه این مطلب را مطالعه کنید

اولین نکته ای که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید در نظر بگیرید حاشیه سود شماست با جواب به این سوال شما به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید آیا نرم افزار باشگاه مشتریان و یا راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان برای کسب و کار شما سود مند خواهد بود یا خیر

اگر حوصله مطالعه این مطلب رو ندارید به صدای زیر گوش بدید :)))

به این مثال توجه کنید :

فرض میکنیم شما صاحب یک کافه هستید که حاشیه سود شما از یک فنجان قهوه با نرخ 12 هزار تومان 7 هزار تومان است یعنی اگر شما فقط به یک مشتری یک لیوان قهوه به فروش برسانید  7 هزار تومان سود خالص به دست می آورید اما معمولا برای یک مراجعه معمولی به یک کافه در سطح معمولی رقمی که هر مشتری برای خدمات میپردازد برای یک لیوان قوه با کیک چیزی حدود 15 تا 25 هزار تومان در شرایط عادی هست . که در بد بینانه ترین حالت 40 درصد این مبلغ سود خالص برای صاحب کسب و کار است .

 

 

در این شرایط که حاشیه سود شما و کسب کار شما برای هر نفر خوب و قابل قبول هست در این شرایط شما باید برای بازگردانی مشتری به محل کسب و کار خود اقدامی را انجام دهید .

در نرم افزار باشگاه مشتریان شما معمولا صرف نظر از هزینه اولیه برای راه اندازی برای یک کارت تخفیف و یا کارت وفاداری معمولا باید چیزی حدود 1.5 تا 2 هزار تومان را برای هر مشتری از سود خود کم کنید و این یعنی اگر یک کافه برای تمامی مشتریان خود هم که حداقل میزان خرید (یک قهوه) را دارند هم کارت صادر کند باز مبلغ سود شما قابل قبول خواهد بود .

نکته مهم : با اولین خرید پس از صدور کارت برای کسب و کار شما چیزی حدود 5 برابر به سود یک خرید شما اضافه خواهد شد .

اما این نکته را در نظر بگیرید سیستم باشگاه مشتریان و نرم افزار باشگاه مشتریان برای یک سوپر مارکت محلی و صدور کارت برای هر مشتری اصلا به صرفه نمیباشد . حاشیه سود برای هر خرید ممکن است کمتر از 2 هزار تومان باشد پس اگر شما یک سوپر مارکت محلی را دارید برای استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان باید مثلا برای مشتریانی که خریدی بالای 100 هزار تومان انجام میدهند کارت صادر کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *